Pievienoties
Grozs

Visbiežāk uzdotie jautājumi

Klienta karte:
ELKOR nauda:

 


Kas ir Klienta karte?
 
Klienta karte ir plastikāta karte, uz kuras ir norādīti Vārds, Uzvārds un kartes unikālais numurs, vai tikai kartes unikālais numurs, kas apliecina klienta dalību ELKOR lojalitātes programmā.

Kā var kļūt par Klienta kartes programmas dalībnieku?
 
Lai kļūtu par programmas dalībnieku, jāaizpilda pieteikuma anketa, ko var saņemt jebkurā ELKOR veikalā vai lejupielādēt mūsu interneta vietnē. Aizpildītā anketa, jāiesniedz ELKOR veikala kasierim un jāsamaksā personalizētās Klienta kartes izgatavošanas maksa EUR 5,00.

Kāds ir Klienta kartes izgatavošanas termiņš?
 
Pasūtot personalizēto klienta karti u/v ELKOR PLAZA vai veikalā ELKOR TEHNIKA, t/c SPICE HOME, karte tiks izgatavota vienas stundas laikā, kopš pieteikuma anketas iesniegšanas brīža. Ja personalizētā karte pasūtīta citos ELKOR veikalos, karti var saņemt pēc 3 darba dienām jums ērtā veidā – pa pastu, vai kādā no ELKOR veikaliem.
Pasūtot nepersonalizēto klienta karti, to var saņemt jebkurā ELKOR veikalā, tūlīt pēc pieteikuma noformēšanas.

Vai ir vecuma ierobežojumi Klienta kartes saņemšanai?
 
Par programmas dalībnieku var kļūt jebkura fiziska persona, no 12 gadu vecuma.

Vai vienam klientam var būt vairākas Klienta kartes?

Klientam var būt tikai viena Klienta karte.

Kā darbojas Klienta karte?
 
Kartei var būt viens no trīs privilēģiju līmeņiem, atbilstošs pirkumu summai, kas veikti, izmantojot karti. 1. privilēģiju līmenī (Pirkumu summa līdz EUR 699,99) Klienta kartes kontā tiek ieskaitīta ELKOR nauda 5% apmērā no pirkuma summas. 2. privilēģiju līmenī EUR 700-3999,99), Klienta kartes kontā tiek ieskaitīta ELKOR nauda 7% apmērā no pirkuma summas, bet 3. līmenī - EUR 4000+ – 10% apmērā no pirkuma summas. 

Kad notiek Klienta kartes privilēģiju līmeņa maiņa?
 
Kartes privilēģiju līmenis tiek paaugstināts nākamajā darba dienā pēc pirkuma izdarīšanas.

Kā es varu uzzināt, kāds privilēģiju līmenis ir manai Klienta kartei?
 
Informāciju par Klienta kartes privilēģiju līmeni var uzzināt jebkurā ELKOR veikalā, autorizējoties mājās lapā www.elkor.lv sadaļā: Klienta kartes bilance, zvanot pa tālruni +371 67070719 no 10:00 līdz 19:00, sūtot jautājumu uz e-pastu: info@elkor.lv un norādot klienta kartes numuru.
Kā rīkoties, ja esmu nozaudējis/usi Klienta karti?
 
Klienta kartes nozaudēšanas gadījumā ir jāzvana pa tālruni +371 67070719, jānosauc vārdu, uzvārdu un dzimšanas datumu, lai bloķētu Klienta Karti. Lai izgatavotu jaunu Klienta karti, ir jāaizpilda kartes pieteikuma anketa jebkurā no ELKOR veikaliem, jāsamaksā kartes izgatavošanas maksa EUR 5,00 apmērā. Saņemot Klienta karti, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments. Klienta kartes kontā uzkrātā ELKOR nauda un priekšrocības tiek pārnestas uz jauno karti.

Vai atjaunojot nozaudētu Klienta karti, ir jāmaksā par jaunās kartes izgatavošanu?
 
Jā, ir jāsamaksā personalizētās Klienta kartes izgatavošanas maksa EUR 5,00
.

Ja ir pieteikts Klienta kartes nozaudējums un ir izgatavota jauna Klienta karte, bet tad tiek atrasta vecā Klienta karte, vai tiks kompensēti jaunās Klienta kartes izgatavošanas izdevumi?
 

Ja jaunā Klienta karte jau ir izgatavota, tās izgatavošanas maksa netiek atgriezta. Ja ir pieteikts Klienta kartes nozaudējums, bet jaunā Klienta karte vēl nav noformēta, ir iespējams atbloķēt veco karti. Lai atbloķētu Klienta karti, ir jāvēršas jebkurā ELKOR veikalā un kasierim jāuzrāda karti un personu apliecinošu dokumentu. Klienta kartes atbloķēšana notiek bez maksas.

Kas ir ELKOR nauda un kā ar to rīkoties?
 
Par pirkumiem programmas dalībnieka kontā tiek ieskaitīta Klienta kartes privilēģiju līmenim atbilstoša ELKOR nauda. Sakrāto ELKOR naudu var izmantot norēķiniem par turpmākajiem pirkumiem ELKOR veikalos un interneta veikalā www.elkor.lv kasē, uzrādot Klienta karti pirms pirkuma noformēšanas.

Vai ELKOR nauda tiek uzkrāta par visiem pirkumiem?
 
ELKOR nauda netiek uzkrāta, pērkot ELKOR dāvanu kartes, telefonu sarunu priekšapmaksas kartes, preses izdevumus, tabakas izstrādājumus, apmaksājot pakalpojumus (šuvēja, dāvanu saiņošanas, preču piegādes, ELKOR SERVISS un ELKOR FOTO pakalpojumi). ELKOR nauda netiek uzkrāta gadījumā, ja prece tiek pirkta ar papildu atlaidi.

Vai ELKOR nauda tiek uzkrāta par precēm, kuras iegādātas ar atlaidi?
 
Iegādājoties preces par īpašām cenām Klienta karšu īpašniekiem un akcijas preces, tiek ieskaitīta ELKOR nauda atkarībā no privilēģiju līmeņa. 1.privilēģiju līmenī Klienta kartes kontā tiek ieskaitīta ELKOR nauda 1% apmērā no pirkuma summas, 2.līmenī – 2%, 3.līmenī – 3%.

Vai sakrātajai ELKOR naudai ir derīguma termiņš?
 
Ja programmas dalībnieks divu gadu laikā nav veicis pirkumus, izmantojot Klienta karti, Kartes kontā uzkrātā ELKOR nauda tiek anulēta.

Vai iespējams summēt vienas ģimenes locekļiem piederošo karšu ELKOR naudu?
 
ELKOR nauda tiek uzkrāta katras konkrētās Klienta kartes kontā. Uzkrāto ELKOR naudu nevar pārskaitīt uz citu kontu.

Vai ELKOR nauda tiek piešķirta par fotogrāfiju drukāšanu?
 
Par pakalpojumiem ELKOR nauda netiek piešķirta, tajā skaitā par fotogrāfiju drukāšanu.

Cik ilgā laikā, pēc pirkuma izdarīšanas, ELKOR nauda par pirkumu tiek ieskaitīta kontā?
 
Nākamajā darba dienā pēc pirkuma izdarīšanas.

Vai ELKOR nauda tiek piešķirta par preču piegādi vai citiem ELKOR pakalpojumiem?
 
Par pakalpojumiem ELKOR nauda netiek piešķirta.
Vai ELKOR nauda tiek uzkrāta, ja norēķins tiek veikts ar bezskaidras naudas pārskaitījumu?
 
Jā, ja rēķina izrakstīšanas brīdī tiek uzrādīta Klienta karte.

Vai ELKOR nauda tiek uzkrāta, ja norēķins tiek veikts ar ELKOR Dāvanu karti?

Jā, tiek piešķirta.

Vai ELKOR nauda tiek uzkrāta, pērkot preci līzingā?

Jā, tiek piešķirta.

Kas notiek ar ELKOR naudu, saņemot jaunu Klienta karti?

Uzkrātā ELKOR nauda tiek pārskaitīta uz jauno Klienta karti.

Vai ELKOR nauda tiek dzēsta, ja prece tiek atgriezta/atdota veikalam?

Ja prece tiek atgriezta/atdota veikalam, par pirkumu piešķirtā ELKOR nauda tiek anulēta nākamajā dienā pēc darījuma (preces atdošanas).

Kā var uzzināt, cik ir uzkrāta ELKOR nauda?

Uzkrāto ELKOR naudu var uzzināt interneta vietnē www.elkor.lv, sadaļā Klienta kartes bilance, visos ELKOR veikalos vai zvanot pa tālruni +371 67070719, vai sūtot jautājumu pa e-pastu info@elkor.lv, norādot Klienta kartes numuru.

Vai ELKOR naudu var apmainīt pret skaidru naudu?
 
ELKOR naudu nevar apmainīt pret skaidru naudu.

Vai ir priekšrocības ELKOR SERVISS pakalpojumiem, uzrādot Klienta karti?

ELKOR lojalitātes programmas dalībniekiem pienākas atlaide 10% rezerves daļu, aksesuāru iegādei un servisa pakalpojumiem ELKOR SERVISS

Kā izmantot šuvēja bezmaksas pakalpojumus?

ELKOR lojalitātes programmas dalībnieki, kas iegādājušies apģērbu u/v ELKOR PLAZA (Brīvības gatvē 201, Rīgā) ELKOR SPORTS (K.Ulmaņa gatve 114, Rīga), ELKOR KIDS (t/c Spice), apģērbu nodaļā ELKOR Fashion u/v ELKOR PLAZA, var izmantot šuvējas pakalpojumus iegādātā apģērba korekcijai, atbilstoši cenrādim EUR 15,00 vērtībā bez maksas. Ja maksa par šuvējas pakalpojumiem ir vairāk kā EUR 15,00, klients maksā starpību.
 
Kā tiek izmantota pieteikuma anketā norādītā informācija par personu?

Anketā norādītā informācija tiek izmantota klienta identifikācijai, ELKOR naudas uzskaitei un klienta informēšanai par ELKOR īpašajiem piedāvājumiem, izmaiņām klientu lojalitātes programmā. Mēs garantējam, ka klienta personas dati tiek izmantoti tikai uzskaitītajiem mērķiem.

Vai iespējams mainīt anketā norādītos datus?

Jā, anketas datus iespējams mainīt interneta vietnē www.elkor.lv, sadaļā Klienta kartes īpašnieka personas dati vai iesniedzot ELKOR veikala kasierim aizpildītu anketu un uzrādot personu apliecinošu dokumentu.

Vai Klienta karte darbojas veikalā Podium?

ELKOR Klienta karte nedarbojas veikalā Podium.

Kādos gadījumos man jāuzrāda personu apliecinošs dokuments?

Gadījumos, ja tiek nozaudēta Klienta karte un tiek izgatavota jauna, saņemot Klienta karti ELKOR veikalu kasēs, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments. Personu apliecinošs dokuments veikalu kasēs jāuzrāda arī gadījumos, kad tiek mainīta klienta kontaktinformācija.



atpakaļ